espa
 

Είμαι παλιός κάτοχος του TopoRest 2007 και προσπαθώ να το εγκαταστήσω από το CD εγκατάστασης σε περιβάλλον Windows 7 / 8 (32 ή 64 bit). Η εγκατάσταση δεν ολοκληρώνεται ή το TopoRest δεν λειτουργεί κανονικά. Τι μπορώ να κάνω;

Είμαι παλιός κάτοχος του TopoRest 2007 και προσπαθώ να το εγκαταστήσω από το CD εγκατάστασης σε περιβάλλον Windows 7 / 8 (32 ή 64 bit). Η εγκατάσταση δεν ολοκληρώνεται ή το TopoRest δεν λειτουργεί κανονικά. Τι μπορώ να κάνω;

Οι παλιές εκδόσεις δεν υποστηρίζονται πλέον. Εφόσον είσαστε παλιός χρήστης του TopoRest 2007, βεβαιωθείτε ότι προσπαθείτε να εγκαταστήσετε την τελευταία έκδοσή του (2017), που μπορείτε να προμηθευτείτε από το σύστημα μελών της εταιρίας μας από εδώ. Εφόσον δεν έχετε κωδικούς πρόσβασης μπορείτε να κάνετε “Εγγραφή νέου χρήστη”, κατά την οποία θα χρειαστείτε τα στοιχεία σας (όνομα, επώνυμο κλπ), καθώς και το σειριακό αριθμό του λογισμικού, τον οποίο θα βρείτε επάνω στο κλειδί hasp (hard lock) που χρησιμοποιείτε ή στο τιμολόγιο αγοράς του λογισμικού. Εφόσον έχετε ξεχάσει το username / password μπορείτε να πατήσετε το κουμπί “Ξέχασα τον κωδικό μου” και να ακολουθήσετε τις αντίστοιχες οδηγίες. Μετά τον έλεγχο και την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας, μπορείτε να συνδεθείτε στο σύστημα, και να κατεβάσετε την τελευταία έκδοση του TopoRest 2017 και να ακολουθήσετε τις οδηγίες εγκατάστασης που παρέχονται εκεί.



Μετάβαση στο περιεχόμενο